Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Συγκλονίζει η εξομολόγηση του Clooney για το ποτό και τα ναρκωτικά!

 
Είναι ένας από τους πιο γοητευτικούς και ταλαντούχος ηθοποιούς του κόσμου, και κλέβει τις εντυπώσεις σε κάθε εμφάνιση του...Ο λόγος για τον καρδιοκατακτητή του Hollywood George Clooney. O διάσημος ηθοποιός παρά τις μεγάλες επιτυχίες, την άνετη ζωή και τις αμέτρητες θαυμάστριες έρχεται να ανατρέψει τα πράγματα μιλώντας για την μοναξιά που νιώθει αλλά και την περίοδο που έκανε χρήση κοκαΐνης.
 
Ο Clooney εξομολογήθηκε ότι κοιμάται πάντα με την τηλεόραση ανοιχτή, και κατά τη διάρκεια της νύχτας ξυπνάει αρκέτες φορές: "Όταν κλείνω την τηλεόραση αρχίζω να σκέφτομαι και όταν το κάνω αυτό δεν μπορώ να κοιμηθώ... Ξυπνάω κάθε βράδυ πέντε φόρες" δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξη του στο "Ηollywood Reporter".
 
Επίσης, ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε ότι υποφέρει από μοναξιά: "Όποιος λέει ότι δεν νιώθει μόνος του κάποιες στιγμές λέει ψέματα. Τη μεγαλύτερη μοναξιά τη νιώθεις όταν είσαι με πολύ κόσμο. Έχω υπάρξει απέραντα μόνος μου σε μια άσχημη σχέση, δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από αυτό, έχω ζήσει τέτοιες σχέσεις."
 
Ο Star του Hollywood αναφέρθηκε στις καταχρήσεις και δήλωσε ότι και ο ίδιος έχει κάνει από αυτές: "Κάποιες φορές πίνω πάρα πολύ, μου αρέσει να πίνω και υπήρξαν στιγμές στη ζωή μου που ξεπέρασα τα όρια. Έκανα και κοκαΐνη αλλά δεν είμαι εθισμένος ούτε ναρκωμανής το σταμάτησα, σιχαίνομαι τα ναρκωτικά."
 
Τέλος ο δημοφιλής ηθοποιός μίλησε για τη φιλία που τον συνδέει με τον επίσης γνωστό ηθοποιό Brad Pitt: "O Βrad είναι ένα μεγάλο παιδί, είμαστε πολύ καλοί φίλοι... Αν και υπάρχουν χρονικά διαστήματα που δεν βλεπόμαστε συχνά."
 
Πηγή:Newsit.gr 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...