Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Έτοιμη να ξαναμιλήσει με τον πατέρα της η Christina Aguilera!


Η τελευταία φορά που συνάντησε τον πατέρα της η Christina Aguilera ήταν το 1999 και από τότε δεν είχε καμία σχέση μαζί. Τώρα, σε συνέντευξή της στο περιοδικό Latina εξομολογείται ότι είναι έτοιμη να ρίξει και πάλι γέφυρες επικοινωνίας προς το μέρος του.

Η 31χρονη τραγουδίστρια έχει αποκαλύψει στο παρελθόν ότι τα παιδικά της χρόνια ήταν πάρα πολύ δύσκολα και αυτό εξαιτίας του πατέρα της, ο οποίος την κακοποιούσε ψυχολογικά και συναισθηματικά.

«Έχω μιλήσει για το πόσο σκληρά ήταν τα πράγματα για μένα όταν ήμουν παιδί. Είμαι σίγουρη ότι τα έχει ακούσει και ο πατέρας μου. Μάλλον δε θα του αρέσει. Ίσωςκάποιαμέραναπάμεγιαφαγητό. Είμαι 31 πλέον. Μπορεί να ήρθε η ώρα», είπε στη συνέντευξή της η Christina.

Το 2009 η Aguilera είχε ανοίξει την καρδιά στο E! και είχε πει ότι είχε βιώσει πολλά άσχημα πράγματα όσο μεγάλωνε.

«Όταν ήμουν παιδί δεν ένιωθα ασφαλής. Το να αισθάνεσαι αδύναμη είναι το χειρότερο συναίσθημα στον κόσμο. Στράφηκα στο τραγούδι για να ξεφύγω. Ο πόνος που ένιωθα στο σπίτι μου, γέννησε την αγάπη μου για τη μουσική», είχε πει.

Ο πατέρας της πάλι έχει αρνηθεί ότι κακοποιούσε την Christina και την αδελφή της Rachel, παραδέχθηκε όμως ότι η σχέση του με τη μητέρα τους είχε εντάσεις.

« Η σχέση μου με τη μητέρα τους ήταν έντονη κι εγώ δεν ήμουν τέλειος. Όμως αγαπώ και την Christina και την αδελφή της. Δεν τις κακοποίησα ποτέ και το ξέρουν καλά», είπε.

Μπορεί τελικά να ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και μπαμπάς και κόρη να έρθουν και πάλι κοντά.

ΠΗΓΗ: star.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...