Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

"Είμαι λιοντάρι στο κρεβάτι..."


Κατερίνα Σκουρλή. Τη γνωρίσαμε πριν από λίγα χρόνια στα καλλιστεία του ΑΝΤ1...ντυμένη!
Εκεί απέσπασε τον τίτλο της Μις Γιάνγκ. Λίγο αργότερα έκανε μία σούπερ σέξι φωτογράφηση για το περιοδικό NITRO και μας συστήθηκε...γυμνή, γεγονός που εκτιμήθηκε ιδιαιτέρως από τον ανδρικό πληθυσμό.






Μπορεί όταν ξεκίνησε την καριέρα της στο modeling να ήταν εναντίον των αισθησιακών και γυμνών φωτογραφήσεων και να δήλωνε: «Ξεφυλλίζω περιοδικά και βλέπω κορίτσια στην ηλικία μου και σκέφτομαι ότι εγώ δεν θα ήθελα να με δει έτσι ο μπαμπάς μου». Αλλά τελικά πολλές φορές «για αλλού ξεκινάμε κι αλλού η ζωή μας πάει»



Πρότυπο της είναι η Τζένη Μπαλατσινού και όνειρό της είναι να περπατήσει στο catwalk σε επίδειξη του οίκου Dolce&Gabbana.





Η Κατερίνα Σκουρλή στα 20 της δηλώνει ότι «στο κρεβάτι είναι ό,τι και το ζώδιο της λιοντάρι» ενώ περιγράφει και τον άντρα των ονείρων της. «Να μοιράζεται τις ανησυχίες μου να είναι ειλικρινής μαζί μου, να με στηρίζει σε κάθε μου βήμα και φυσικά να είναι gentleman.»

  

Πηγή:Real.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...